БИЗНЕС КЛИЕНТИ
site_phone_alt
0700 300 69
site_smartphone_alt
02 4373274
site_mail_alt
support@ipnet.bg
0

Help desk support /Кол център

IP NET е една от най-бързо развиващите се в сферата на телекомуникациите българска компания, предлагаща широк спектър от телекомуникационни услуги и комплексни интернет решения, съобразени с нуждите на всеки потребител.

Във връзка с разширяване на екипа си, търсим: служител за нашия кол център.
 

Отговорности:

  • Следене на система за наблюдение на мрежата.
  • Отговаряне на телефонни повиквания от клиенти.
  • Оказване на техническа помощ по телефона и по електронна поща.
  • Диагностика и решаване на мрежови проблеми.
  • Изпълняване на дейности по локализация на повреди в мрежата.


Основни изисквания към кандидатите:

  • Техническо образование.
  • Опит с Microsoft Windows и Linux. 
  • Познания за L2 и L3 networking.
  • Умения за конфигуриране и поддръжка на LAN и WLAN.
  • Отговорност дисциплинираност и лоялност в работата.
  • Умения за работа в екип.
  • Отлични комуникативни, аналитични и организационни умения.
  • Владеене на английски език.


Предлагаме гъвкаво работно време.
Моля кандидатствайте с автобиография и актуална снимка.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.
Само одобрените по автобиография кандидати ще бъдат поканени на интервю.

 

КАНДИДАТСВАЙ ОТ ТУК

 

Количката е празна