Help desk support /Кол център
IP NET е една от най-бързо развиващите се в сферата на телекомуникациите българска компания, предлагаща широк спектър от телекомуникационни услуги и комплексни интернет решения, съобразени с нуждите на всеки потребител.
Във връзка с разширяване на екипа си, търсим: служител за нашия кол център.
Отговорности:
- Следене на система за наблюдение на мрежата.
- Отговаряне на телефонни повиквания от клиенти.
- Оказване на техническа помощ по телефона и по електронна поща.
- Диагностика и решаване на мрежови проблеми.
- Изпълняване на дейности по локализация на повреди в мрежата.
Основни изисквания към кандидатите:
- Техническо образование.
- Опит с Microsoft Windows и Linux.
- Познания за L2 и L3 networking.
- Умения за конфигуриране и поддръжка на LAN и WLAN.
- Отговорност дисциплинираност и лоялност в работата.
- Умения за работа в екип.
- Отлични комуникативни, аналитични и организационни умения.
- Владеене на английски език.
Предлагаме гъвкаво работно време.
Моля кандидатствайте с автобиография и актуална снимка.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.
Само одобрените по автобиография кандидати ще бъдат поканени на интервю.
КАНДИДАТСВАЙ ОТ ТУК